آموزش ساخت اسکلت بندی و کنترل حرکات مدل ها در Maya
نوشته شده توسط : imc

آموزش ساخت اسکلت بندی و کنترل حرکات مدل ها در Maya


خرید آموزش ساخت اسکلت بندی و کنترل حرکات مدل ها در Maya


دسته نرم افزار آموزشی زیردسته کامپیوتر

عنوان اصلی : Introduction to Rigging in Maya
همان طور که می دانید کنترل حرکات شخصیت ها در اکثر نرم افزار های سه بعدی از طریق شبکه ای متصل به هم از Bone ها صورت می گیرد فرایند ساخت این Bone ها و کارکردن با آن ها به عنوان Rigging شناخته می شود . توجه داشته باشید هر قدر Rigging صحیحتر انجام شود حرکات شخصیت های سه بعدی نیز واقعی تر خواهد بود .

این مجموعه آموزش مالتی مدیا که محصول موسسه آموزشی Digital Tutors است . این آموزش به مدت زمان 6 ساعت و 22 دقیقه و بر روی 3 حلقه CD به همراه تمام فایل هایی که مدرس در آموزش می سازد و یا از آن ها استفاده می کند .

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم :
آموزش استفاده از نامگذاری Solid Convention برای Object ها در نرم افزار مایا
آموزش والد کردن یک Object برای Object ای دیگر ( یکی از راه های Rigging در نرم افزار مایا )
آموزش ساخت و کارکردن با Joint ( امکانی که اجازه می دهد قسمت های مختلف یک شی را به یکدیگر متصل نماییم ) در مایا
آموزش تنظمیات مختلف Joint مایا
آموزش جامع ویژگی های Joint در مایا ( Joint Attribute )
آموزش استفاده از ابزار Insert Joint نرم افزار مایا
آموزش متصل کردن Joint ها به یکدیگر
آموزش چگونگی تغییر دادن ریشه Joint های اسکلت در نرم افزار Maya
آموزش حذف Joint ها به شیوه غیر مخرب
آموزش خارج کردن بخش های از اتصال به بخش های دیگر شی بوسیله امکانات Disconnect Joint در نرم افزار Maya
آموزش کپی برداری آینه ای از Joint ها در مایا ( به عنوان مثال با این روش می توان به سرعت Rigging ساخته شده برای یک دست را به دست دیگر کاراکتر تعمیم داد )
آموزش روش های تغییر دادن جهت Joint ها در نرم افزار Maya
آموزش کامل استفاده از Maya IK Solver
آموزش کارکردن با امکان Rotate Plane Solver نرم افزار Maya
آموزش کاربرد امکان Single Chain IK Solver مایا
آموزش استفاده از امکان Spring IK Solver نرم افزار Maya
آموزش استفاده از IK/FK Blending در مایا
آموزش Rigging یک زنجیره از Joint ها بوسیله امکان IK Joint Chain نرم افزار مایا
آموزش دستکاری کردن زنجیره Spline IK Joint Chain در نرم افزار Maya
آموزش ساخت و تنظیم کنترل کننده های Object در نرم افزار Maya
آموزش اهمیت استفاده از گروه ها در نرم افزار Maya
آموزش کنترل نمودن ویژگی های مربوط به قرارگیری اشیا در نرم افزار Maya بوسیله Point Constraint Tool
آموزش دستکاری چرخش یک Object در نرم افزار مایا بوسیله امکان Orient Constraint Tool در مایا
آموزش استفاده از ابزار های محدود کننده حرکات بر حسب حرکات والد در نرم افزار مایا ( Maya Parent Constraint Tool )
آموزش استفاده از امکان Maya Pole Vector Constraint به منظور شبیه سازی حرکات زانو و آرنج Object ها
آموزش کنترل نمودن چرخش یک Object با حرکت یک شی دیگر ( به عنوان مثال طراحی حرکات چشم در دنبال کردن یک جسم )
Creating Custom Attributes and Using Maya`s Hypergraph and Connection Editor to Link Attributes
آموزش تنظیم و تغییر دادن ویژگی های اصلی رابطه ها در مایا
آموزش استفاده از امکان Lattice Deformer نرم افزار مایا
آموزش مقید سازی Joint ها به یک Object خاص در نرم افزار مایا
آشنایی با تبدیل دو تایی ( Double Transformation ) و روش های جلوگیر ی از آن
آموزش استفاده از وزن دهی به برخی از نقاط به وسیله Paint Weight Tool نرم افزار Maya
آموزش استفاده از ابزارهای Mirroring نرم افزار مایا به منظور کپی برداری آینه ای از Vertex ها در مایا
آشنایی با اهمیت Influence Objects
آموزش استفاده از Rigid Binding در مایا در عوض استفاده از Smooth Binding
Smoothing Rigid Bind deformations using Flexors
آموزش ویرایش و کپی گرفتن از Flexor در نرم افزار Maya
آموزش ویرایش Rigid Bound Mesh در نرم افزار Maya
آموزش کارکردن با Maya’s Bind Pose Mode
آموزش استفاده از امکانات قدرتمند مایا Blend Shape ها در نرم افزار Maya
آموزش اهمیت Order Deformation در نرم افزار Maya
آموزش افزودن Blend Shape ها در نرم افزار Maya
آموزش تغییر شکل دادن یک Object بوسیله Blend Shape
آموزش محدود کردن حوزه اثر Blend Mode بر روی یک نقطه خاص
آموزش ساخت یک کنترلر برای گروهی از نقاط در مایا
آموزش کامل استفاده از Maya Jiggle Deformer
آموزش استفاده از Proximity Mesh بر روی یک Object مقید شده
آموزش استفاده از Jiggle Deformer بر روی یک کاراکتر
آموزش استفاده از Wrap Deformer برای ساخت تاثیر گذاری نقاط یک Object بر روی دیگر نقاط

مشخصات این مجموعه :
زبان آموزش ها انگلیسی روان و ساده
دارای آموزش های مالتی مدیا و دسته بندی شده
ارائه شده بر روی 3 حلقه CD به همراه تمام فایل هایی که مدرس در آموزش می سازد و یا از آن ها استفاده می کند .
به مدت زمان 6 ساعت و 22 دقیقه !
محصول موسسه آموزشی Digital Tutors
آموزش بر اساس انجام یک پروژه

فروشنده: فروشگاه تخصصی شرکت فرین

قیمت: 8,000 تومان

درصد :40

خرید آموزش ساخت اسکلت بندی و کنترل حرکات مدل ها در Maya



خرید تبدیل گوشی به نقطه اتصال برای اشتراک اینترنت JoikuSpot v2.40.710
خرید آموزش وارد کردن ، ترکیب و افکت گذاری بر روی رندر های سه بعدی در AfterEffects
خرید نوار حاشیه ای 546404 طرح پنگوئن-(پک 3 تایی )
خرید آموزش هویه کاری
طراحی سایت




:: برچسب‌ها: آموزش , ساخت , اسکلت , بندی , کنترل , حرکات , مدل , ها , در , Maya ,
:: بازدید از این مطلب : 569
|
امتیاز مطلب : 47
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : شنبه 3 ارديبهشت 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: